sobota 18. júna 2016

Špaldová hrnčeková bublanina s jahodami

Úplne rýchly, ľahký a nakoniec úplne fajný koláčik. Pečenie moc nepatrilo medzi moje obľúbené aktivity, ale časom som prišla na to , že ak sa do všetkého aj do pečenia dá ingrediencia lásky. Je to super. Teraz pečiem rada a často. Ale radšej doma niečo napečiem o čom viem, že mojim zbojníkom neublíži. Špaldová bublanina príprava asi 10 min a pečenie asi 25 min, ja som ju dávala na stredný plech a zjedená bola skoro v ten istý deň. 
takže ingrediencie :
2 hrnčeky špaldovej múky, 1 hrnček práškový cukor, 1 hrnček mlieko, pol hrnčeka oleja, 2 vajcia, domáci vanilkový cukor ak nie tak kupovaný, pol prášku do pečiva samozrejme kypriaceho. NO a sezónne ovocie. Ja som mala po džeme ešte zostatok jahôd. 

Najprv som umyla jahody a nechala odkapať. 

Potom som všetky ingrediencie dala do misy a vyšľahala metličkou. raz dva tri a bolo to. Samozrejme riadne vyšľahať až nie sú hrudky. :) Cesto som vyliala na vymastený a hrubou múkou vysypaný plech. Inak vysypávam domácou strúhankou, ale nebola vtedy po ruke. 


Zapneme pec na 180 C.

Kým sa zohreje , tak si jahody narežeme na polovičky, väčšie na štvrte. Trochu som ich poliala javorovým sirupom a pekne som ich v ňom vykúpala. Potom jahody šup na cesto.

Pečieme cca 25 min, podľa okrajov ( ak sa odliepajú od plechu ) a čistej špajle vieme, že treba bublaninku vytiahnuť.   Necháme vyhladnúť a potom podľa vkusu posypeme práškovým cukrom.
No a ja som ešte na tanieriky dávala čerstvý jahodovo- mätový džem a mohli sme sa zblázniť. :)
Dobrú chuť a do sladkého zbláznenia :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára