štvrtok 7. mája 2015

Maximiliánkov denník- časť 12- Domáce vešelie :)

Jak šem minule sľubil, už šem tu zas , abych Vás oboznámil z mojim životem na Zemi.  Je síce zatiaľ krátky, ale pestrofarebný, až me z teho oči boľu. Možno o tem nevete , ale ja považujem za domáce vešelie aj to , kedz možem makac, alebo pomáham ostatným a sem užitečný.  Tutaj napríklad strašne rad vysávam, moja mamka kedz chce aby cošikaj sebe zrobila v kľude, tak mi vytáhne vysávač a ja sem šťastný , cicho a vysávam. Mama je spoko :)
Ďalše domáce práce , ktoré zbožňujem sú žehľene. Moja mamka žehlí a ja jej to buď z koša vyhádžem poskladané, alebo jej neožehlené veci podávam , podľa teho jakú mám naladu. 

Ďalše vešelie je pre mňa, pečenie, to zbožňujem. Od mamky vyfasujem rukavice , s nimi možem chytac rúru a kukac, keď tam zašveci a da pesc cošikaj dobre. Mne povie, nech na to dávam pozor, až še to nespali. Tak ja dávam a šem na to hrdy. 
Velice rád veci preberám. Mamka je z teho nešťastná, lebo vraví , že preberám to co nemám. Prečo hračky nepreberám ?-  šebe seme furt pyto. No  bo me to nebavý. Preberám plenky, alebo mamke tampóny na mleko. 


Ja mám domáce vešelie aj vtedy kedz, še možem vepchac do krabice  a tam šebe sedím jak pán. 
Aby sce nemysleli, že ja nevzdelaný, tak še vešelím aj keď čítam literatútu. Moja mamka se mne robí blázna a srandu , lebo musím pri tem nosic kun- fu pásku na čele. No blázen. 
Najlepše veseljie je pri hudbe, segre mi pustí funky a ja se nezdám, tak tancujem jak blazén a väčšinu sa ke mne ktosi aj pridá. Ma to úspech lebo všeci tleskajú. Tak Vám radím budte aj vy veselí, tancujte a určite sa aj k Vám niekto pridá , abo možno zatleská. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára